1

Schobert Norbi komolyan ilyen bunkó az UPDATE Facebook oldalán?

Schobert Norbi komolyan ilyen bunkó az UPDATE Facebook oldalán?

Schobert Norbi nem először haragította magára facebook oldalát látogatókat. Korábban is előfordult már, hogy egy-egy szókimondónak, megmondónak szánt megnyilvánulása kicsapta a biztosítékot nagyobb közönség előtt is, túlmutatva a facebook keretein.

Az aktuális facebook csörte előzménye annyi volt, hogy néhány napja megjelent Norbi cégének kínálatában az energiaszegény Update töltött káposzta, amit ahogy kell be is promóztak a facebook oldalukon. Az üzenőfal bejegyzés után megindult a komment áradat, és természetesen gyorsan felbukkant egy hozzászóló, aki nehezményezte a 300 grammos termék több mint 1100 Ft-os vételárát. Több se kellett a fitneszgurunak, aki azonnal tüzelt is csípőből egy nem túlságosan kedves hozzászólással, ami aztán beindította a népharagot.

Norbi a következőket válaszolta:
„ Ez egy igényes termék igényes embereknek. Nem telik rá? Akkor minek írod ki a falra? Büszke vagy a nincsre, vagy mi tehetünk róla? Én sem verem a hentespultot a libamáj ára miatt. Dedó”

A nem túl kulturált és visszafogott válasz után persze felhördültek az arra járók és a Subba is, és néhányan komoly bojkottal is fenyegetőztek Norbi termékei ellen, aki nem meglepő módon fittyet hányva a boltok polcain árválkodó porlepte, lejárt szavatosságú Update töltött káposzta konzervek elé vetített rémképének további jól átgondolt kommentekkel örvendeztette meg a rajongóiból és ellenlábasaiból álló szép számú közönségét.

„Aki leigénytelenezi magát, maga dolga. Mi egy magasabb szintű terméket képviselünk, nem kötelező ezzel foglalkozni. A Pick-nek sem írsz, hogy rohadjon meg, mert nem tesco turista árban van. Bár a negatív komment is reklám, mert az összes ismerősére terjeszti…”

Másnapra persze lecsillapodtak a kedélyek és megszületett a háborgó tömegek lecsillapítására készült magyarázat, miszerint a Norbi Facebook oldalát gaz támadók meghekkelték, és azon átvéve az irányítást, bizony lektorálás nélkül merték hergelni a közönséget.

A magyarázat hihetőségét komolyan megkérdőjelezi az a tény, hogy a kérdéses bejegyzés és a gaz hekkerek kommentjei is napokon keresztül háborítatlanul kint virítottak Norbi oldalán, miközben további marketing maszlaggal tömték az Update híveit.

Természetesen azóta továbbgyűrűztek a Norbi és a töltött káposzta (lásd Wikipédia) verte hullámok, és csak napok kérdése – ha még nem történt meg – hogy valamelyik mérvadó bulvárműsor is foglalkozzon a tv-ben Norbi bunkóságával és az említett töltött káposztával.

A témát sok oldalról vizsgálták már, de mindenki csak Norbi viselkedésével foglalkozott, miközben akaratlanul is megették a nekik szánt csalit! Az esedékes poszt, és Norbi stílusa ugyanis jelen esetben csak az a maszlag volt, ami ahhoz kellett, hogy célba érjen a közösségi média segítségével ingyen végigvitt páratlanul hatékony reklámkampány. A reklám ugyanis célba ért, a marketing tökéletes volt, a kiagyalója pedig biztosra ment, hiszen azokra építette, akik csak azt várták, hogy Norbi hibázzon újra az olimpiai beszólása után, és legyen min csámcsogni. A reklám példátlan módon elérte azt a réteget, akiket semmilyen módon nem lehet elérni, vagyis a termékek ellenzőket. Most már mindenki tudja, hogy megjelent az Update töltött káposzta, és 1114 Ft! Az elmúlt napokban azok is erről beszélnek, akik nem szeretik Norbit, és elmondják mindenkinek, akik közül bizony majd lesznek igazi vásárlók is.

Tehát Norbi bunkó? Nem! Norbi ügyes! Nagyon ügyes! Vagy Ő, vagy a marketingese, de valaki nagyon érti a dolgát arrafelé.

Iktatva: Egészség, szépség, Web
MACIKA.hu
2011